2013. április 26., péntek

One letter to Niall

Sziasztok! Megérkeztem az első levéllel. Minden fejezetet levélnek fogok hívni, mert a levél a középpont. Annyit kell tudni ezzel kapcsolatban, hogy a lány kevéssé sem hasonlítható hozzám. Ne is agyaljatok ezen.:) Remélem kezdésnek nem rossz, bár a többi azért érdekesebb lesz. 

Elképesztően örültem, hogy ennyien érdeklődtetek itt, és Facebookon is! Ezt nagyon köszönöm. Remélem számíthatok kommentekre, és pipákra is! 
~xx Annie 


×××


„Kedves Niall, 

 Most írok neked először, és tudom, hogy ezt sosem fogod elolvasni, mert rengeteg ilyen levelet kapsz. Mégis írok. Kell valaki, akinek mesélhetek, akinek őszintén kiönthetem a szívem még akkor is, ha az a valaki sosem fogja látni, vagy válaszolni rá. 

Szeretlek téged Niall. Szeretem, ahogy mosolyogsz, beszélsz és nevetsz. Szeretem azt, hogy mindenben találsz valami vicceset. Szeretem, hogy nem félsz kimutatni az érzéseid, nevetni mindenen, vagy egyszerűen csak sírni, és nem törődni azzal, amit más gondol erről. Szeretem, ahogy törődsz a rajongókkal, kedves vagy és figyelmes. Ahogy szeretem az édes ír akcentusodat is, a hatalmas étvágyad... Magával ragadó személyiséged minden porcikáját, és gyönyörű kék szemeid. 

Tudom… furcsán hangzik, hogy szeretlek, pedig nem is ismerlek személyesen, de hidd el így van. Jó ideje terveztem már, hogy írok, de eddig nem volt bátorságom hozzá. Most úgy döntöttem, úgysem fogod elolvasni, így megírom. 

Néha csak fekszem az ágyon éjszaka, és azt kívánom, bárcsak találkozhatnék veled egyszer. Tudom, hogy úgysem tudnék semmit mondani, csak állnék ott tetőtől talpig vörösen, mint egy paradicsom. Néznélek, de meg sem mernék szólalni. Képtelen lennék bármit is mondani, és ettől egy idiótának érzem magam. 

Az iskolában a többi lány mindig arról beszél, mit mondana nektek, és hogy viselkedne veletek. Ők magabiztosak és szépek, míg én csak állnék ott, ti pedig kinevetnétek ezért. Nem gúnyosan csak, mert ilyen félős vagyok. Tudom, hogy ez nevetséges, de semmit nem tudok tenni ellene. 

Mindig elképzelem, hogy egyszer találkozunk, és én minden irántad érzett szeretetemet belesűríteném egy igazi hatalmas ölelésbe, mert tudom a sok szeretet ellenére, amit kapsz, mégis olyan elhagyatottnak érzed magad. Pedig, ha tudnád… ó, ha tudnád, hány lány álmodozik rólad. Köztük én is. Nagyon sokat gondolok rád és arra, mi lenne, ha egy nap itt állnál előttem. Minden alkalommal arra jutok, hogy valószínűleg elvesznék szemeid végtelen kékségében, és sosem találnék onnan vissza. Szorosan átölelnélek, de soha nem engednélek el azután. Persze… álmaimban. De a valóságban ennél sokkal félénkebb vagyok. Biztos földbe gyökereznének a lábaim, és nem tennék ilyesmit sajnos. 

Néha, mikor rosszul érzem magam, csak meghallgatok egy számot tőletek, mint például a Stand Up. Milyen furcsa, mikor egy zene jobb kedvre derít akkor is, ha nagyon szomorú vagy. Furcsa, ahogy képes megváltoztatni a hangulatod vidám dallamával. Épp ez az, amit úgy szeretek a zenében. Boldoggá tesz, ha a ti dalaitokat hallgathatom. Mikor hallom a hangotokat az a szívemig hatol, sokkal közelebb érezlek titeket magamhoz. Nem tudom, hogyan is élhetném ezt túl nélkületek. Bár egyszer elmehetnék egy koncertetekre! Talán túl nagyravágyó vagyok? Lehet. 

Fogalmam sincs, hogy miért is írok igazából, mert biztosan tudom, hogy úgysem fogod elolvasni. Mégis megírom, és elküldöm neked. Adok egy esélyt magamnak, talán egyszer mégis elolvasod. Egyébként mennem kell, mert Jade vacsorázni hívott. Most be kell fejeznem. Hamarosan újra írok, vagy talán nem. Majd még meglátjuk.

Sok szeretettel:
Charlie
♥”


Niall felvette a borítékot az asztalról, míg a másik kezével a hajába túrt. Kicsit összezavarta ez az egész. A boríték hátoldalán talált egy aprócska dátumot. 2012. Április 5. Több mint egy éve. Furcsa volt. Miért ilyen későn érkezett? Miért nem a többi levéllel együtt? Miért egyszerre jött mind a huszonegy? Hogy-hogy éppen ide a hotelba? 

Olvasás közben valami kis melegséget érzett belülről. Mindig szerette a rajongói leveleket, de ez most más. Sokkal többet jelentett, mint a többi. Tele volt érzéssel, és szomorúsággal egy olyan valakitől, akinek bizonyára nagyon rossz élete lehet. Sürgősségi bélyegző volt rajta, és kurta kézírás. Megnézte a többit is, mindnek volt dátum a hátoldalán. Úgy tűnt ez volt az első levél, s ő szerencsésen ezt vette ki először. 

– Niall? 
Niall felugrott, és gyorsan ledobta a leveleket, majd a hang irányába fordította a fejét. Liam állt az ajtóban. 
– Itt a kocsi. Jössz már? – kérdezte. 
– Persze, persze. Mindjárt indulok én is, te menj csak előre – válaszolta.
Liam zsebeibe csúsztatta kezeit, így indult el a folyosón. Ő pedig az egész helyzeten gondolkodott. A fehér szőnyegre dobott leveleken. Miért ugrott úgy fel? Hiszen ezek csak rajongói levelek. Semmi rossz nincs abban, ha valaki rajongói leveleket olvas nem igaz? 

Miközben felszedte, és sorba rendezte őket dátum szerint, rájött, miért is ugrott úgy fel. Úgy tűnik ez a lány, Charlie… Kiöntötte neki a szívét ezekben a levelekben, és ez csak egy dolgot jelenthetett Niall szemében… 

A lány megérintette a szívét leveleivel, ő pedig alig várta már, hogy ismét olvashassa. Nem hagyta az asztalon őket, inkább a párna alá rejtette mindet nehogy valaki más is megtalálja, és belenézzen. 

Sietnie kellett, mert a fiúk már várták a kocsiban. Felkapta a szoba kulcsait, és maga mögött hagyva azt, továbbra is a leveleken gondolkodott. Tudta, hogy jó ideig nem fog egy eldugott kis helyet találni, ahol olvashat, így csak akkor folytathatja, mikor már visszaértek. Ő meg már olyan izgatottan várta ezeket a perceket, mint ahogy a macska ugrál a forró bádogtetőn. Mint egy kisgyerek, lázban égett a kíváncsiságtól, s ezt ő maga sem volt képes megérteni. Hiszen csak néhány rajongói levélről volt szó.





22 megjegyzés:

  1. Kedves Annie Sawyer!

    Kezdeném ott, hogy ilyen blogot még nem láttam, nagyon egyedi. Örülök, hogy nem még egy olyan bloggal gyarapodott a blogspot, amiből már van száz.

    Szóval a történetedet imádom! Egyszerűen oda és vissza vagyok! A levelet csodásan megfogalmaztad! Charlie érzéseit a levélből teljesen átéreztem, úgy tudtad leírni, hogy erőlködés nélkül sikerült beleélnem magamat. A dátum sok kérdést hagy maga után, és garantálom, hogy olvasni fogom a történetedet a végéig!:)

    Kíváncsi vagyok a folytatásra!:)

    xoxo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Örülök, ha így felkeltette az érdeklődésedet!:D Charlie meg, bár nem hasonlít rám, azért tudom mit érezhet szegény. Szerintem mindenki érzett már hasonlóan egy "nagy sztárral" kapcsolatban.^^

      ~xx

      Törlés
  2. Sziaaaa Annie!
    Na szóval, ez valami csodálatos, már most az egyik kedvenc blogom lett ez. Annyira jól és szépen megírtad azt a levelet hogy az valami eszméletlen.
    Már a levél legelején majdnem sírtam, de aztán visszafogtam magam, de úgy érzem még lesz okom a sírásra...
    Nagyon várom a kövi részt.
    Nagyon ügyes vagy hogy ezt így kitaláltad, mondtam is Ameliának hogy irigyellek amiért ez neked jutott eszedbe :D
    Na jól abba hagyom :D Sok sikert ehhez a rendkívüli bloghoz, én olvasója leszek az biztos. pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon örülök, hogy tetszik!:D
      Nem baj az ha sírtok, örüljetek neki! (már lassan ott tartok, hogy bármit megtennék érte) Igen, a továbbiakban is lesz még ok a sírásra.
      Az ötletről meg annyit szólnék, hogy nem igazán az én fejemből pattant ki. Valahol, talán a másik blogomon említettem is, hogy egy Brit lány ötlete volt ez az egész leves dolog, de nekem nagyon megtetszett, és a sok blog között nem láttam ilyet Magyarországon, szóval... miért is ne. (egyébként én először fordításnak akartam, de végül átváltottam arra, hogy a cselekményt tartom csak meg, és az egészet saját magamtól fogom megfogalmazni, és átgondolni.) Szóval valójában ez egy ilyen keverék dolog. Ne engem dicsérjetek az ötlet miatt.^^
      De köszönöm, és nagyon örülök, ha tetszik.
      ~xx

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon vártam ezt a részt, és nagyon örültem neki, hogy meghoztad, zseniális!

    Nagyon tetszik, hogy igazi érzéseket ír le a lány és nem csak az üres rajongással teli szavakat használja, amiket minden lány csak úgy beböfög, ha találkozik a kedvencével. Együtt érzek vele. Rögtön az jutott eszembe, hogy mit tennék, ha például találkoznék Matt Smmithel. Hát állnék kukán, és max. annyit nyögnék ki, hogy 'Doctor Who?'. Kb. Ahogy Charlie is, elmondja, hogy valószínűleg nem tudna semmit csinálni, csak állna, és egy 80 centis cipőfűző lógna a szájából. Ez talán a fanfictionök legnagyobb bakija. Az emberek nagy része nem áll csak úgy le csevegni, aztán buff.

    Niall pedig. Ó, drágám... (mostanában mindig ezt mondom..) Nagyon aranyos, hogy érzi, ez nem egy üres levél/levelek. Hogy újat akar olvasni, ez remek. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni, várom a következőt!! :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett! Reméltem, hogy sikerül némi érzést is belecsempészni a dologba:D

      Ö, igen... sokan nem is gondolják át, mikor ilyen rajongósat írnak, hogy ők biztos nem mernének lepacsizni a kedvencükkel, mert épp ledermedve állnának, és bámulnának ki a fejükön, közben irtó idiótának néznének ki, és ezzel nem számolnak:D Pedig ez egy fontos dolog, ha az ember valódi érzéseket akar, bele kell látnia magába.

      Niall édes! <3 Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ne legyen az. Szóval nálam sosem lehet majd olyannal találkozni, hogy "gonoszniall", mert az nem létezik:D

      ~xx

      Törlés
  4. Szia, nagyon jól megírtad már könnyeztem az elején, remélem hamar hozod a következőt. Biztosan tudom, hogy ez a blog lesz az egyik kedvencem. ♥ *-* Sok sikert hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy örülök nektek! <3 Igyekszem hamar hozni!
      ~xx

      Törlés
  5. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blog, a történet, minden. :) Kíváncsian várom, hogy mit fogsz kihozni ebből az egészből.
    xx. Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülök, ha tetszik. Igyekszem az új résszel, amennyire tudok!^^
      Köszönöm, hogy írtál!:)
      ~xx

      Törlés
  6. Elképesztően jó lett már az első rész is! Megható, ahogyan a lány leírja az érzéseit, elmondja neki, mit szeret Niall-ben, tulajdonképpen mindent. Aranyos ahogyan bevallja, hogy ha lehetősége nyílna találkozni vele, zavarában meg sem tudna szólalni.
    Volt egy kedvenc mondat részem a fejezetben: "Mindig elképzelem, hogy egyszer találkozunk, és én minden irántad érzett szeretetemet belesűríteném egy igazi hatalmas ölelésbe..." Ebben az egyetlen mondatban benne vannak a lány érzései. Nagyon szép! :)
    Érdekes, hogy Niall-t ennyire érdekli a dolog, és mást lát ezekben a levelekben, mint általában.
    Nagyon nagyon tetszett, kíváncsian várom a folytatást, biztosan rengeteg izgalom lakozik a perselyedben! :)

    puszillak, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a mondat igazi volt. Azt hiszem ez a lány semmiben nem hasonlít rám. Tényleg semmiben. De az az egy mondat, amit kiemeltél, belőlem jött. Úgyhogy, kicsit meghat, hogy épp azt emelted ki:D
      A mondat pedig onnan jött, hogy a facebookon megosztották azt a szomorú öleléses idézetet. Annyira meghat, mikor ő szomorú. Hihetetlen, hogy létezik a földön olyan ember, aki nem szereti őt! Lehetetlen dolog.
      Remélem tudok majd meghatóbbat is írni, és érdekes is lesz. Na, majd meglátjuk!:D

      (igen, tisztában vagyok vele, milyen sokszor használtam a megható szót:D)

      ~xx

      Törlés
  7. Kedves Annie.

    Nem is tudom mit mondhatnék. Ez a történet, egyszerűen fantasztikus. A legjobb, amit valaha olvastam.*-* Kissé furcsa, hogy Charlie csak így leír minden Niallnek, de épp ezért olyan jó.

    Kíváncsian várom a következő részt.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kissé furcsa, de végtére is, miért ne? Hiszen nem gondolja, hogy tényleg el fogja olvasni. Nem is ismeri őt, így nincs vesztenivalója sem. Örülök, ha tetszik. Próbálok igyekezni a folytatással, de elkapkodni sem akarom. Alaposan meg kell fontolni, mert huszonegy levél van. Mindegyiknek ugyan olyan színvonalúnak kell lennie:D (remélem ez sikerül majd)

      ~xx

      Törlés
  8. Szóhoz sem jutok, annyira magával ragadott már az első rész! Nagyon tetszik, ahogy Charlie leírja az érzéseit amiket Niall iránt táplál, csak azt sajnálom, hogy egy kicsit kishitű. a kedvenc mondatom pedig ez volt: 'Az iskolában a többi lány mindig arról beszél, mit mondana nektek, és hogy viselkedne veletek. Ők magabiztosak és szépek, míg én csak állnék ott, ti pedig kinevetnétek ezért. ,pont mintha magamat hallanám. Én is ilyen önbizalomhiányos, és félénk lány vagyok, szóval teljesen magamra találtam Charlie-ban! Hozd hamar a következő részt, mert függő lettem.
    With Love: L. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, és készül:D
      Nagyon örülök, ha tetszik, és annak még jobban, ha magadat látod benne. Kicsit félek ettől a Charlie dologtól, mert ő sokkal érzékenyebb, mint én. Viszont én is ugyan ilyen félős vagyok:D Kis könnyítés.^^

      ~xx

      Törlés
  9. Szia Annie!
    Most leltem rá a blogodra és annyira gyönyörű.
    Én sem láttam még ilyen blogot, pontosan ezért-
    nem is kicsit- magával ragadott. Szerintem őstehetség vagy, nem minden második embernek van meg ez a képesség.Nem mintha èrtenék hozzá.
    Nagyon-nagyon várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awww^^, Nagyon köszönöm! Édesek vagyok, hogy így tetszik! Szeretlek titeket. Készül a rész, és bele teszek mindent, amit tudok!
      ~xx

      Törlés
  10. Nagyon,nagyon jó!.Félek,és gondolom,hogy a lánnyal már nem fog találkozni Niall.. mert valami tragédia történik | illetve a dátum miatt történt a lánnyal | de akár sírok,akár nem garantáltam végigolvasom a sztorit. ♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥ Nos... talán igen, talán nem. "Nem lehessen azt tudni." Egy kis sírás nem árt! ~xx

      Törlés
  11. Kedves Annie!
    Nézz be a blogomhoz, vár ott rád valami! :) http://loveandotherdrugs-1d.blogspot.com/2013/05/5-fejezet-amugy-zayn-vagyok.html

    VálaszTörlés