2013. június 3., hétfő

Six letters to Niall


Drágáim, 

Sziasztok! Szeretném mindenkinek megköszönni, aki írt! Gyönyörűeket írtatok, és nagyon sokat! Olyan boldog voltam, hogy majd' kiugrottam a bőrömből. Köszönöm azoknak, akik feliratkoztak és minden egyes eddig leadott szavaztot is, mert nagyon sok összegyűlt! Hihetetlenek vagytok! A mai résszel kicsit visszatérek a gyökerekhez. Remélem ismét számíthatok kommentekre és pipákra! 
Nagyon köszönök mindent nektek!

Szeretném kicsit beharangozni új történetemet, nézzetek be oda is és kommenteljetek, pipáljatok, iratkozzatok fel ott is, ha tetszik! !! HITGIRL !! (fent van a prológus, az első fejezet és a Trailer)

Csatlakozzatok a csoporthoz is! [Csoport

×××


Két nap telt el, mire Niallnek újra lehetősége nyílt a levelek olvasására. Bár mindvégig hihetetlenül izgatott volt, látni akarta az újabb levelet, és kívülről úgy nézett ki, mintha benne lenne valami. Mégis egyszerűen nem volt ideje egész eddig, ha volt, túl éhesnek vagy fáradtnak érezte magát az újabb levél kibontásához. 

Mikor eljött az este, a fényeket lekapcsolták, végre nem volt koncertjük sem. Niall ugrott a lehetőségre, hogy újabb levelet olvasson. Elővette a őket a párnája alól a turnébuszbeli hálóhelyén, és kiszámolta a hatodik levelet. Kibontotta. 

A borítékból egy karkötő csúszott az ölébe. Piros és szürke színű cikk-cakk mintás, kézzel készített darab volt. Felemelte a levelet, közben a karkötőt a bal kezében tartotta. 

„Kedves Niall, 

Tudod mit? Jól vagyok. Ruby megtalálta a tökéletes nevelő szülőket, és én örülök ennek. 

Ma elment. A kicsi Ruby, barna göndör hajacskájával és zöld szemével, ami csak úgy ragyogott minden alkalommal, mikor nevetett. Ruby, akit mindenki szeretett. Tudom, hogy nehéz lesz nélküle, mert ő volt az egyetlen, aki fel tudott vidítani. Mindenkit! Még engem is.” 

Niall ismét szomorúságot érzett, gyötrelmet és fájdalmas veszteséget. Hirtelen úgy érzett, mint mikor valami hiányzik az életedből, és hiába nyújtózol, nem tudod elérni azt. 

„Mindenki összegyűlt a házból, hogy elbúcsúzzanak Rubytól. Sírt még háromszor utoljára, és mindenkit megölelt kétszer is. Mikor hozzám ért, elhatározta, hogy nem megy sehová. Rám csimpaszkodott és sírt. 

Nagyon nehéz volt gyengéden eltolnom magamtól, és átadni új szüleinek, Mr. és Mrs. Marksnak. Tudom, hogy ez szörnyű önző dolog, de nem akarom, hogy elmenjen. Nem akarom, hogy elhagyjon örökre. Ruby volt az egyetlen barátom ezen a helyen. 

Érzékeny búcsút vettünk tőle. Bridget könnyzápor közepette búcsúzkodott, míg Jade csak sírt, de közben mosolygott a könnyein keresztül. Én nem sírtam. Sosem ment volna el, ha sírok. Tudom, hogy ott jobb helye lesz, és azt akarom, hogy boldog legyen. Csak mosolyogtam rá, és szorosan átöleltem. Aztán az ajtó becsukódott mögöttük, és elhajtottak. Örökre elment. Messze, messze ettől a háztól. 

Messze tőlem. 

Annyira hiányzik. A kis Ruby, aki mindig felvidított az idióta táncával. Közben azt énekelte – Mosolyogj, Charlie! Mosolyogj – egy buta kis gyerek dallamra, mindig, amikor csak szomorú voltam.” 
– Mit nevetsz, Niall? – felugrott, és ledobta a levelet. 

Liam pedig zsebre tett kézzel állt ott, és az arcát figyelte. 
–  Ö… Micsoda? – Liam felhúzta szemöldökét. 
– Azt kérdeztem, mit nevetsz? 
– Semmi… – vont vállat és próbált ártatlanul nézni. Még túl korai volt tudniuk a levelekről. 

„Furcsa, de szeretem. Imádnivaló kislány.

Egy képet tűztem a levél aljára, amit tavaly nyáron csináltunk, amikor Britgetnek cipő kellett és elvittek minket a bevásárló központba. Mi Rubyval arra költöttük a zsebpénzünket, hogy képeket csináljunk. Tudod, olyan útlevélkép készítő automatában.” 

A levél alján megtalálta a rá tűzött képet. Két lányt ábrázolt. Egy kislányt, akinek dugóhúzó göndör haja volt, zöld szemei és hatalmas mosolya. A másik lány, az idősebb… szóval. Szép volt. 

Hatalmas mogyoróbarna szemei voltak, és hosszú sötét haja. Bőre egészen világos, arca pirospozsgás. Nevetett, közben a fiatalabb lány felé nézett. 
–  Hogyhogy Charlie nem is tudta milyen szép? – gondolta – Hogyhogy egyszer sem jött erre rá, mikor a tükörbe nézett? 

Óvatosan leszedte a képet a levélről, és a tárcájába tette. Hol máshol lehetne nagyobb biztonságban, mint ott? Niall elmosolyodott saját magán, mielőtt folytatta volna az olvasást. Buta dolognak tartotta, hogy ennyire érdekli ez az idegen lány, mégis… 

„Arra már rájöttem, hogy sosem fogod elolvasni ezeket. Tudod, szeretnék én is kapni egyet az automatikus válaszüzenetek közül, de ezek a levelek túl közel állnak a szívemhez. Mint azok az időkapszulák, amikbe belepakolnak egy csomó emléket, majd elássák, hogy száz évvel később valaki megtalálja. Pontosan ez az, amiért ezeket írom. Az emlékekért. Ezért tettem bele azt a képet is. 

Emlékszem, egy nap mindenki elment. Csak Ruby, Tom és én maradtunk a házban Bridgettel – aki az egyik szociális munkásunk – Régi ruhákat vettünk fel, és hatalmas vízi csatát rendeztünk a kertben. Nem nyáron volt, igazából októberben, de jól éreztük magunkat. 

Később leültünk a radiátor elé pokrócokkal és törölközőkkel betakargatva, forró csokit szürcsöltünk. Furcsa melegséget éreztem akkor. Hosszú idő után először éreztem magam biztonságban. Boldog voltam. Úgy éreztem, otthon vagyok, ám ez nem egy otthon, nem is olyan többé. 

Ideje abbahagynom a fecsegést ezekről a régi emlékekről, mielőtt sírni kezdek. Még nem sírtam mióta Ruby elment, pedig mindenki azt hitte, hogy fogok. A kocsi elhajtott, és én csak néztem távolodó alakját, amint szorongatta molyrágta medvéjét, de a könnyek nem jöttek. 

Biztosan meglepődtél, mi az a karkötő. Az igazság az, hogy eredetileg Rubynak készült. A tanárom adta hozzá az anyagot majd segített elkészíteni, mikor minden feladatommal végeztem. Azt mondta a piros a kedvenc színe, a szürke pedig illett hozzá, de nem fogadta el. Fel sem vette, visszaadta nekem, és azt mondta:
–  Niallnél jobb helye lenne.
Először nem értettem, mire gondol. Ugye milyen buta vagyok? El is felejtettem, hogy ő tudott a levelekről. Sokkal okosabb nálam… az a kicsi lány. Úgy fog hiányozni. 

Aztán rájöttem, hogy illik is hozzád az a karkötő, mert sokszor hordasz pirosat nem igaz?” 

Niall végig nézett magán, és elmosolyodott, mert éppen piros volt rajta. 

„Nem is tudom, miért csinálom ezt, hiszen úgysem olvasod el.” 

Szerette volna megtalálni a lányt abban a pillanatban, és hatalmas ölelést adni neki, amilyet sosem kapott azelőtt, mert olvasta a leveleket, és biztosítani akarta róla, hogy valaki meghallgatja. 

„Talán még most is reménykedem benne, hogy egy nap talán mégis elolvasod. Hiszen olvasol rajongói leveleket vagy nem? Azt nem tudom, mit várok ettől, csak írni akarok neked… Talán mégis épp ezt olvasod, és azt gondolod – Milyen buta lány – Sajnálom. Ezt én gondolom, nem te. 

Az este olvastam egy fanfictiont. A témájáról az jutott eszembe; tudod, én inkább haldokolnék úgy, hogy szeretsz, minthogy úgy éljek, azt sem tudod, hogy létezem. De ez megint csak egy buta gondolat tőlem. Holnapra úgyis megbánom majd, hogy leírtam. Egyszerűen nem szeretnélek szeretni, mert tudom, hogy a vége csak fájdalom. Nem bírom. Néha elképzelem inkább, hogy te is rossz vagy, mint mások. Talán egy nap sikerül végre elhitetnem magammal, hogy nem érdemes ilyesmire pazarolnom az időm. Most úgy érzem, csak te vagy nekem, még akkor is, ha valójában nem is vagy itt. Sőt, nem is ismersz. Vagy, ha mégis olvasol… te vagy az egyetlen, aki mindent tud rólam. Vagy csak egy leveles láda belsejének írok? Talán sosem tudom meg… 

Kérlek, hordd a karkötőt a kedvemért, ha ezt olvasod! Ne feledd, könnyekkel készült!  

Sok szeretettel,
Charlie ” 

Niall gondolkodás nélkül felhúzta a karkötőt, és le sem akarta azt venni. 

Egy ideig biztosan nem…

30 megjegyzés:

  1. Ó te jó Ég!!
    Most megint elkezdtem könnyezni. Ez a mondat mindent vitt: "A témájáról az jutott eszembe; tudod, én inkább haldokolnék úgy, hogy szeretsz, minthogy úgy éljek, azt sem tudod, hogy létezem."
    Ez annyira mély érzelmekre vall, komolyan mondom nem is tudok mit mondani, egyszerűen át kell magát adni ennek az érzésnek és mindenki megérti, mit is jelent ez a mondat.
    Charlie leveleiből süt a reménytelenség a magány, annyira sajnálom. Te letudod ezt úgy írni, hogy beleéljük magunkat, és ehhez tehetség kell, ami neked megvan. Levélről levélre sokkal jobb vagy az érzelmek leírásában, nekem meg egyre több könnyem folyik. :(
    Remélem sietsz a következő levéllel, már most nagyon várom.
    <3 <3
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj:D De aranyos vagy! Hát megtaláltad a mondatot! Igen. Örülök mindegy egyes könnycseppnek, amit Charlie miatt ejtetek. Olyan, mintha helyettem sírnátok. Köszönöm!
      ~xx

      Törlés
  2. Úristen! úristen!!!! Imádom ♥
    A legeslegjobb Niall-ös blog/sztori amit eddig olvastam *-* Waaaa *.*

    Bocsi, nem tudtam ennél jobban megfogalmazni. XD

    xx,

    Cece S.T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!^^ Nagyon örülök, ha tetszik. Tényleg! Imádlak titeket! Ti vagytok a legjobb olvasók!
      ~xx

      Törlés
  3. Ismét nagyon jó lett a rész! Ügyes vagy! Siess a következővel!

    Andi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, próbálkozom. Remélhetőleg nemsokára lesz egy kis szabadidőm is:D
      ~xx

      Törlés
  4. Valami nagyszerűen írsz, mindig minden levélben van valami ami előhozza a könnyeket. Siess a következővel. xx

    VálaszTörlés
  5. Huhhhh ez nagyon édes volt és ahogy írsz.....komolyan szinte mindegyik résznél elsírom magam. Nagyon jól irsz és nagyon jól fogalmazol! Ez lett azt hiszem az egyik kedvenc blogom :) Kérlek hamar rakd fel az új levelet (boci szemek) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem vele, amennyire tudok. (a boci szemek meghatnak mindig:D)
      ~xx

      Törlés
  6. Nagyon aranyosak az emlékek :)) Nagyon tetszik ez a rész is, bár melyik nem? :D Várom nagyon az újat!!! <3
    xxSzilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, és a továbbiakban is lesznek még emlékek:D
      ~xx

      Törlés
  7. Annyira gyönyörűen írsz! Imádom ezt a történetet és minden levelet átérzek, mintha.. nem is tudom. Szomorú az egész hangulata, én mégis elmosolyodom néha.. És annyira tudom szeretni! Köszönöm, hogy létrehoztad ezt a blogot, mert már sokmindenre megtanított! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, ha sikerült adnom vele valamit. Nem árt, ha az életre is tanul az ember, a tankönyv kevés hozzá.
      ~xx

      Törlés
  8. Nagyon jó....*-* Siess a kövivel.!!!! :D

    VálaszTörlés
  9. imádomimádomimádomimádom *-* úgy a fogalmazásod, mint a történetet. Annyira beletudom magam élni a történetbe.
    Igazából semmi újat nem tudok írni. Nagyon szeretem a blogod. <3 Így tovább. ^^<3 Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, de örülök!!:D szeretlek egyszerűen!:DD
      xx

      Törlés
  10. Szia!!!!!! Lehet, hogy tök bénának tartasz, mert mindig köszönök, szóval bocsi. A lényeg, hogy nem vagyok az a sírós típus - nem menőzésből mondom -, de én is könnyeztem egy kicsit, ami nagyon jó, ha rólam van szó. Ez rímelt. Mindegy. Komolyan mondom te tényleg elképesztő vagy!!!!!! Olyan , mintha egy könyvet olvasnék. Egy nagyon sikeres könyvet. Mikor Charlie azt hiszi, hogy Nialler nem olvassa a levelét pedig igen, akkor sikítani tudnék!!!!!! De komolyan!!! :) És a végszó: VÁROM A KÖVIT!!!!!!!!!! Puszi!!!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! Köszönöm, hogy ezt feltételezed rólam, biztos nagyon aranyos embernek tűnhetek. Szerintem jól neveltségre is utal, ha valaki köszön, úgyhogy szeretném kimenteni magam a rágalom alól. Nem, nem tartalak "tök bénának", szerintem aranyos vagy:) szeretlek! <3
      Örülök, ha időnként megkönnyeztek ezen. Nagyon jó erről olvasni! Egy sikeres könyvtől messze vagyok, de örülök, hogy így látod:D
      Jó, hogy észrevetted ezt a párhuzamot. Szomorúnak tűnhet, hogy szegény lány csak ír és ír, de ne felejtsük el, hogy Niall milyen rajongással olvassa. Szóval alapvetően ez tényleg egy vidám dolog most.
      ~xx

      Törlés
  11. Most itt megint nem tudom, hogy mit írjak. A leveleknél sose tudok it írni. Nagy szerencse, hogy éppen Family Guy-t nézek, így nem sírtam el magam. Szerencsére.

    Charlie annyira kishitű... Tényleg szép lehet, és miért ne olvashatnák el a leveleit? Istenem, szörnyű... De átérzem, tudom milyen, amikor nem hiszel saját magadban. Talán ez a legszörnyűbb az életében. Hogy nem tudja magáról, mennyire értékes ember. Hiszen a gondját viselte Rubynak, írja a leveleket Niallnek, és még a karkötő is. Kedves gesztus, a képpel együtt.

    Ami még nagyon megfogott, az a kis viszaemlékezés volt, a vizezéses-forró csokis. Az egész hangulata, az egyszerűség... Annyira élet szaga volt, és elhittem, hogy na. :-D

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda áldás ez a Family Guy, nem igaz?:DD
      Charlie nem azt akarja, hogy valaki elolvassa ezeket a leveleket. Ő azt akarja, hogy Niall olvassa el őket. Arra pedig mennyi esélye van? Egy lány ír neki egy rajongói levelet, de gondold el hány lány teszi ugyanezt naponta. Hány levelet kaphatnak, aminek semmilyen érzelmi értéke nincs. Szerinted elolvassák az összes levelet? Szerintem nem. Ezeket is csak kíváncsiságból kezdte el olvasni, mert furcsa volt, hogy csak úgy megjöttek egyszeriben.
      Charlie egy intézeti lány, akit sokszor bántanak. Mitől lenne önbizalma?
      Végre valaki észre vette, hogy képet is küldött magáról!! Azt hittem már sosem történik meg:DD
      ~xx

      Törlés
  12. Uram Isten! Nem tudok mit írni, még mindig a hatása alatt állok.
    Az tényleg kár, hogy Charlie ilyen kishitű, de meg lehet érteni, hisz ha én is írnák levelet akkor legmerészebb álmaimban merném elképzelni, hogy elolvasták, és vissza is írnak.
    Szegény Charlie, őgy sajnálom, hogy elment tőle Ruby, de remélem, hogy ő is szerető otthonra talál majd, és nem lesz szomorú mindig.
    Várom a következő rész, és nagyon ügyes vagy!
    With Love: L. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj, örülök, ha tetszik! Jól látod a helyzetet. Annyira nem kishitű, amilyennek tűnik. Reális gondolkodásúnak nevezném inkább. Ki gondolja, hogy elolvassák? Ahhoz nagyon álmodozónak kell lenni:D
      ~xx

      Törlés
  13. Könnyek szöktek a szemembe, amikor olvastam ezt a levelet. Mindig annyira érzelmes, s ez most sem volt másképp.
    Sok-sok kedves gondolatom volt, de majd csak párat szeretnék kiemelni.

    Olyan édesen írja le a kis Ruby távozását az otthonból. Imádta őt, ezt elmondja és ki is tűnik a sorok közül. S a szeretete legjobban akkor derült ki, amikor azt mondta, hogy: "Én nem sírtam. Sosem ment volna el, ha sírok... Csak mosolyogtam rá, és szorosan átöleltem." Ez olyan édes volt. Mert önző módon nem magára, a fájdalmára gondolt, hanem a kislányra, ezzel megkönnyítette a búcsúzást.

    Sajnálom őt, amiért így egyedül maradt, néha én is úgy megölelném (tiszta hülye vagyok), csakhogy ne legyen ennyire magányos.
    Az emlékek felidézése, a kép és a karkötő nagyon édes gesztus volt. Ezzel is, a gondolatai mellett, adott egy darabot magából, s így Niall még közelebb érezheti őt.

    Számomra a kulcsgondolat ebben a részben a következő volt: "Tudod, én inkább haldokolnék úgy, hogy szeretsz, minthogy úgy éljek, azt sem tudod, hogy létezem." A szívemig hatolt ez a mondat, nagyon megérintett. Ez szerelem, nem tudom elképzelni, hogy más lenne. Annyira elképesztő érzés, ledöbbent. A lány példát mutat a valódi érzelmek kimutatására és arra, hogy igenis vannak még érző lények a világban.
    Nekem példát mutat, mert annyira kitárja a lelkét, ami sok embernek nehezen megy.

    Nagyon szép és megindító rész lett újból. Nekem nagyon tetszett, és várom a folytatást! Fantasztikusan írsz, sose feledd! :)

    puszillak, Cami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ruby az egyetlen barátja volt a házban, aki idegesítette a sok gyerekes dolgával, éppen ezért szinte a testvére volt. Olyan ez, mint egy testvért elveszíteni.

      Szerintem mindenki szívesen megölelné, mikor ilyeneket ír. Már akiben van némi jóérzés:) (Szerintem nem vagy tiszta hülye)

      Örülök, hogy a kulcsgondolat ez szerinted. Annak szántam én is. Ez volt az a rejtett gondolat. Charlie nyugodt szívvel tárulkozik ki a leveleiben, hiszen azt gondolja, nincs közönsége. Olyan ez neki, mint egy napló.
      Köszönöm! <3
      ~xx

      Törlés
  14. Oooooh! A Ruby-s résznél majdnem sírtam! Ugye Niall majd megtalálja a lányt?? Lécci! legyen már egy blogban amit olvasok Happy End! :DDD Siess a kövivel nagyon tetszik ahogy írsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye nem gondolod, hogy válaszolok erre a kérdésre?!:D Örülök, ha tetszik. Természetesen majd kiderülnek a dolgok idővel:D
      ~xx

      Törlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Szia! Egy kis meglepi nálam:) Siess az új résszel, nagyon tetszik ahogy írsz!:)
    http://millastory4.blogspot.hu/2013/06/dij.html

    VálaszTörlés