2013. október 18., péntek

Eighteen letters to Niall


„Kedves Niall, 

Emlékszel, mostanában sokat írtam arról, hogy Alice az, aki egyben tart? Kijelentettem, hogy nem tudom, mit kezdenék nélküle, majd a furcsa viselkedéséről is írtam. 

Végre kiderült, hogy miért viselkedik úgy. 

Éppen az ebédlő felé tartottunk, de Alice szokatlanul gyorsan járt, mintha nem akarna mellettem sétálni. Kicsit zavart, hogy az utóbbi időben mindig ezt csinálta, és sosem nézett a szemembe, így elé siettem, és megálltam. 

– Alice, valami bajod van velem? – kérdeztem, mikor végképp meguntam, hogy próbál figyelmen kívül hagyni.
– Nem – került ki, és beállt a sorba, én pedig mögé.
– Mondd el, ha van valami, és ígérem, soha többet nem fogok rád akaszkodni. Meguntál? – hatalmas kerek szemekkel nézett, elvette a tálcát az ebédjével és megvárta, amíg én is így teszek, majd fejét az egyik asztal felé biccentette, hogy kövessem. Egy szót sem szólt, csak letette a tálcát, és leült. Vele szemben foglaltam helyet, de nem szóltam semmit.
– Nem mertem elmondani. Annyira rosszul érzem magam emiatt, Charlie, te vagy a legjobb barátom. Ne hidd, hogy már nem kedvellek. Egyszerűen csak képtelen vagyok a szemedbe nézni. Nem tudom, hogy mondjam el – csak mondta, és mondta. Nagyon megijedtem. Először azt hittem, ő is beteg. Ha eddig olyan sokszor megtörtént, miért ne történhetne meg újra?
– Mondd már – hangom addigra türelmetlen volt, ő pedig kezei közé temette az arcát, percekig nem szólt semmit.
– El fogunk költözni – mondta, amint felemelte a fejét, és rám nézett. Szomorú csillogás költözött szemeibe. – Apát áthelyezték. 

Semmit sem tudtam szólni, csak bólintottam. Nem értettem, miért nem akarta elmondani, csak azt tudtam, hogy újra egyedül maradok. Milyen önző érzés, nem igaz? Ő új emberek közé kerül teljesen egyedül, én pedig arra gondolok, hogy engem itt hagy ezekkel.” 

Niall csak akkor döbbent rá, Charlie élete nem csak néhány rossz emlékből áll, amin nem tudja túltenni magát. Rájött, hogy a lány hiába is próbálja elfelejteni a múltat, hiszen mindig történik vele valami, ami újabb szomorúságra ad okot. Egyre jobban félt. 

Mi lehet az oka annak, hogy nem írt több levelet? Már egy év telt el, mióta ezeket postázta. Egy év alatt bármi megtörténhet, hiszen ő és a fiúk is alig néhány hónap alatt lettek világhírűek. Akaratlanul is rossz gondolatok öntötték el az agyát. Bármi történhetett a lánnyal az utóbbi évben, az is lehet, hogy halott és ő sosem találja már meg. Semmitől sem félt jobban, mint hogy egy egyszerű sírkő fogadja majd, Charlie nevével rajta. Nem is akart tovább gondolkodni, mert ezek a pusztító gondolatok őt is elszomorították. Félt, hogy eltántorítják a lány felkutatásától. 

A kopasz férfi a másik oldalon, közben lefejelte a falat és elaludt, Niall azon tűnődött, mikor hagyja el végre a kabint, mire egy magas jólöltözött fekete hajú férfi nyitott be, és helyet foglalt Niall mellett. Kinyitotta a laptopját és szorgosan írogatni kezdett valamit. Az öltözékéből ítélve Niall arra tippelt, hogy valami jogi szöveget mert, hogy ez az alak nem író, az teljesen biztos volt számára. 

Megkértem Alicet, hogy csináljon úgy az utolsó itt töltött heteiben, mintha nem menne sehová, csak legyen még egy kis ideig a barátom, és ne emlékeztessen arra, hogy megint magamra maradok. Eleget tett a kérésnek, minden nap meghívott magukhoz az iskola után, és hétvégén elmehettünk valahová. Csak beültünk egy kávézóba, elvittük a kutyáját sétálni, vagy piknikeztünk a parkban. Sokat beszéltünk rólatok, ő szokás szerint Louisról, míg én elmeséltem neki, hogy leveleket írok neked. 

Csodálkozva nézett rám emiatt, majd óvatosan megkérdezte; 

– Kaptál már választ?
– Dehogyis, hogy gondolod? Annyi üzenetet kapnak, pont az enyémet olvasná el, és még válaszolna is? – legyintettem szórakozottan – Egyszerűen csak azért írok, mert így közelebb érzem magam hozzá. 

Bevallom, nem teljesen igaz, amit akkor mondtam neki. Tudod, minden nap arra várok, hogy Jade berohan az ajtón, és közli, hogy levelem érkezett. Egy levelem tőled. Bár nem tudom mi a rosszabb, válasz nélkül maradni, vagy egyszerűen csak rájönni, hogy nem vagy az, akinek gondoltalak. Nagyon félek, hogy egy nap olyan levelet kapnék tőled, ami lerombolná a rólad alkotott képet. Hiszen én is látom, hogy túl tökéletes vagy, ez nem lehet valódi.” 

Niall bűntudata nőttön-nőtt Charlie újabb és újabb vele kapcsolatos gondolatai megismerésére. Egy lány, aki őszinte volt, szeretnivaló, olyan elesett és szerencsétlen, mégsem buta… Egy ilyen lány kitartóan írogatott neki, tökéletesnek látta, ő pedig még csak nem is válaszolt neki. Még csak el sem olvasta. 

De hogyan olvashatta volna el, hiszen meg sem kapta a leveleket! 

A magas férfi felnézett laptopjából, Niall pedig érezte, hogy őt figyeli. Nem tudta eldönteni, hogy ő is felismerte-e vagy egyszerűen csak kiült az arcára minden érzelem, amit a levél olvasása váltott ki. Fogalma sem volt, melyik a kellemetlenebb. Inkább újra a levél mögé rejtette az arcát, nehogy az idegen rákérdezzen. 

Tudod, tegnap láttalak titeket. Élőben! El sem hittem, hogy egy nap sétálok haza az iskolából, és megpillantalak titeket. Nem tudom, mi okból voltatok ott, ennek nem néztem utána. Nem vagyok az az őrjöngős rajongó típus, így amikor a többi lány lerohant titeket, én halkan tovább sétáltam. 

Este azt álmodtam, hogy kiléptél a tömegből, hozzám sétáltál, kivetted a zsebedből a fényképet, amit küldtem, hogy összehasonlítsd, majd átöleltél, mint egy régi kedves ismerőst. Később előhúztad a karkötőt,és közölted, hogy ezeket azóta magadnál tartod. Elkérted a telefonszámomat, hogy mostantól mindig megtalálj, de csak az otthon címét, és a twitter nevemet tudtam neked megadni. 

Bár folytatódott volna az az álom, és sosem kellett volna felébrednem belőle. Tudom, hogy ez úgy hangzik, mintha egy őrült lennék, aki meg akar halni, mert nem találkozik a kedvenc bandatagjával. Tudom, hogy ez nem normális, de gondold csak át. Nincs nekem semmim, amiért érdemes lenne itt maradnom, nincsenek barátaim, családom, otthonom. Őszintén, senki sem szeret. Senki sem kedvel. De még csak nem is ismernek, mert egyszerűen nem akarnak megismerni. 

Sok szeretettel
Charlie 

Egy nő lépett be a kabin ajtaján, kezében starbucksos műanyag pohárral, amit elvitelre adnak, s a következő pillanatban a pohár tartalmát Niall pólójára öntötte, ahogy a vonat lefékezett. Sűrű bocsánatkérések közepette helyet foglalt a fiúval szemben, de némileg megnyugtatta, hogy Niall tökéletesen nyugodt maradt, és biztosította afelől, hogy nem haragszik. Szerencsére bepakolt néhány ruhát is, ha esetleg nem talál oda elsőre, és több napot kell eltöltenie Londonban… vagy valaki leönti kávéval a vonaton. Haza nem akart menni, a terv az volt, hogy felkeresi az otthont, ahol Charlie élt a levelek szerint, és ha minden jól megy… Erre az esetre még nem volt kidolgozott terve. Gyorsan előkeresett egy másik pólót, mely büszkén hirdette, hogy 5SOSt hallgat, és még egyszer megnyugtatta a nőt, hogy semmi probléma. 



13 megjegyzés:

  1. Úúú*-* én ezt a blogot egyre jobban imádom. :D Ha lehetséges egyáltalán az imádatnál is jobban imádni valamit <3.

    Én is azt hittem, hogy Alice azért nem beszél Charlie-val, mert beteg vagy valami, de még így is szörnyű, hogy Charlie megint szomorú, mert elveszít még egy személyt. :c

    Én amúgy nem értem, hogy Charlie miért nem hiszi, hogy Niall esetleg elolvashatja a leveleit és válaszolhat rá. :c Most már tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi lesz amikor megtalálja Niall a lányt és mi lesz a reakció. Remélem semmi baja nem esett Charlie-nak és remélem, hogy Niall-nak se fog. :c

    Sooo...Nagyooon imádom. ^^ <3 Fantasztikus. ^^ Alig várom a péntekeket. ^^ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a túlzásaidat!:D
      Szegény Charlie már annyira belebonyolódott az önsajnálatba, hogy képtelen másokra is gondolni. Szerintem kicsit önző lett, de ki ne lenne az? Egyébként Alice is kínos helyzetbe került. Neki is biztos rosszul esik, hogy ott kell hagynia Charliet.

      Te hinnéd, ha írnál neki? Tényleg elhinnéd, hogy válaszolni fog? és meg is írnád neki? Még ha hiszed is...
      ~xx

      Törlés
  2. Elmondhatatlanul kíváncsi vagyok és szomorú is... Már csak három levél van, mi lesz azután?:(
    És Niall megtalálja Charlie-t? MEGTALÁLJA? Boldogan élnek, míg meg nem hallgank, bumm happyend vagy.. vagy.. esetleg valami tragikus, szomorú vége lesz? :(
    Annyira nagyon kétségbe vagyok esve! :( xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a feltett kérdésekre még nem válaszolhatok, majd a maradék levél teszi meg:D Örülök, ha kicsit kétségbeestél! Jó látni, hogy a blog érzelmeket vált ki:D
      ~xx

      Törlés
  3. Na jó, én már tényleg nem bírom... a 15. (azt hiszem) levél óta nem sírtam, de ez kivágta a biztosítékot.

    "Este azt álmodtam, hogy kiléptél a tömegből, hozzám sétáltál, kivetted a zsebedből a fényképet, amit küldtem, hogy összehasonlítsd, majd átöleltél, mint egy régi kedves ismerőst. Később előhúztad a karkötőt,és közölted, hogy ezeket azóta magadnál tartod. Elkérted a telefonszámomat, hogy mostantól mindig megtalálj, de csak az otthon címét, és a twitter nevemet tudtam neked megadni. "

    Mennyiszer voltak elérhetetlen álmaim... és ráadásul én elég vizuális típis vagyok, meg együtt érző, és teljes mértékben viszonyulni tudok Charlieval, annak ellenére, hogy velem ennyi szörnyűség nem történt még.
    Én annyira nagyon kíváncsi vagyok, de félek, mert mindjárt vége ennek a nagyszerű blognak:c
    Egy szokásos kérdés:DD már tudod hogyan fog befejeződni, vagy majd így "útközben" még eldöntöd? :)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sírtál, mikor meghaltak a szülei? Nem sírtál azon, hogy milyen csodálatos szülőket veszített el? Jaj :o :DD

      Charlie karaktere alapvetően azokra az emberekre épült, akik olyanok, mint te vagy én vagy a többiek, akik ezt olvassák. Valószínűleg ez az oka annak is, hogy a legtöbben arról számolnak be, hogy elsírták magukat. Mindenki együtt tud érezni Charlieval anélkül, hogy ez megerőltető lenne, mert már egyébként is így éreznek. Még akkor is, hogyha az ő élete romokban van. Remélem ez mindenki szemét felnyitja, aki úgy érzi, hogy rossz az élete.

      Azt hiszem, ezt már meséltem neked privátban, de lehet, hogy nem. Jelenleg úgy állok, hogy mind a huszonegy levél itt sorakozik, és várja a maga napját. Nekem már hetek óta semmi teendőm a bloggal, csak benézek pénteken és válaszolok a kommentekre:D Milyen kényelmes, nem igaz?:D Szóval teljesen biztos vagyok a végében (ezt azt jelenti, hogy nem tudtok befolyásolni:D)
      ~xx

      Törlés
  4. Drága Annie!
    Nem találkozhattál még velem a blogodon, mivel egészen pontosan tegnap leltem rá. Mára sikerült bekebeleznem az összes részt, mivel annyira megfogtál vele, hogy nem bírtam leállni.
    Először is gratulálok, ami legjobban tetszik a blogban az az, hogy nem irreális. Nem egy elkényeztetett csajszi utazik Londonba apucihoz, majd találkozik Harry-vel vagy Zayn-el és hűdenagyon beléjük zúg. Egy rajongó bármikor írhat leveleket, ez teljesen természetes. A másik pedig, hogy nagyon tetszik ahogy megragadtad Niall érzékeny karakterét. Valamint a másik dolog, az a rejtélyesség, ami körüllengi az egész történetet, az elejtett nevek, Dave meg hasonlók, amik az egészek még inkább kölcsönöznek valamiféle hihetőséget.
    A fogalmazásmódod kifogásolhatatlan, egyszerűen le vagyok nyűgözve, csodás az egész.
    Azt tudnod kell, hogy én nem olvasok túl sok blogot, mindössze egyet, én inkább írok. És a fanfiction-öket sem szívlelem. De a tiéd annyira beszippantott, hogy képtelen voltam elszakadni tőle.
    Ami még nagyon tetszett az egészben az, hogy kicsit sem szálltál el. Érződik a bejegyzések elejére biggyesztett szövegeidből, abból, hogy mindig válaszolsz a komikra és megköszönöd a feliratkozók számát, hogy nem szállt a fejedbe az a bizonyos 141 feliratkozó. Amihez ezúton is gratulálok.
    Tehát csak szerettem volna kifejezni a pozitív gondolataimat ezzel kapcsolatban, és már nagyon várom a végkifejletet. Viszont annyit szeretnék megjegyezni, hogy ha ennyi telesírt levél után, Niall vágyódásai után képes vagy megölni Charlie-t, akkor felkutatlak, de abban nem lesz köszönet. Nekik együtt KELL lenniük, és kész! Ez így van rendjén!
    Nagyon várom a folytatást,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bia,
      Nagyon örülök, hogy ennyire a vége felé is látok még új arcokat, és kedves szavakat. Nagyon jól esik, és köszönöm, hogy időt szántál rá. Még nagyobb megtiszteltetésnek érzem, hogy nem igazán olvasol más blogokat, főleg nem fanfictiont, ezt mégis. Köszönöm.
      Nem érzem úgy, hogy valamiért el kellene szállnom. Nagyon örülök neki, hogy ilyen sok embert érdekel ez a történet, és álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha ennyien feliratkoznak bármelyik blogomra. Még azt sem hittem volna, hogy valaha harminc fölé emelkedne a feliratkozók száma:D
      Egy ideje eltűntek a megjegyzések a levelek felett. Gondolom észrevetted. Ez azért van, mert be akartam tartani az időpontokat, és előre felpakoltam a részeket. Ugye előre semmit nem tudtam hozzá fűzni, így üresen maradnak. Különben sem hiszem, hogy túl sok embert érdekel. Külön öröm, hogy te elolvastad őket:D
      A másik pedig, hogy szerintem a blogolásban a legjobb, válaszolni a kommentekre!:D Főleg, ha azok ennyire pozitívak.
      ~xx

      Törlés
  5. Újra meg kellett írnom ezt a kommentet mert elveszett...szóval lehet már nem lesz olyan érzelmes... :(

    Teljesen együtt érzek szegény Charlie-val, annyira elhagyatott és szomorú, átveszem az érzelmi állapotát, itt bőgök mint egy hülyegyerek... még Alice is elhagyja...ajj :(

    Kedvenc részeim:

    "...így amikor a többi lány lerohant titeket, én halkan tovább sétáltam."
    Ebből a kis részből is annyira látszik mennyire maga alatt van, hiába volt mellette pár méterre Niall, inkább elment, mert azt hitte úgy sem veszi észre őt Niall, és igaza is lett volna, jaj olyan szomorú. :(

    "Hiszen én is látom, hogy túl tökéletes vagy, ez nem lehet valódi.”
    Pedig Niall tökéletes ebben a blogban, oké biztos amúgyis, de itt.. főleg. Az, hogy képes megkeresni és arról bizonygatni majd a lányt, hogy nincs egyedül...egyszerűen nagyszerű. Imádom Niallt, áldott lélek <--- Na itt is bőgtem.

    Annyira jól megírod ezeket a részeket, átérzem és ez a legjobb, sokkal jobbak a mostani részek mint amiket fordítottál, tudom abban is Te voltál, de ezek a részek másak...szomorúak, és valahogy nekem a te fájdalmad is benne van...

    Nagyon várom a következőt...komolyan, sírni akarok. :( Remélem örömömben majd...

    xx


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww... Ez csodálatos!!
      Mármint nem az, hogy újra kellett írnod:D Nagyon örülök, ha tényleg jobban tetszenek. Bevallom, minden rész után kicsit félek. Nem. Nagyon félek, hogy nem lesz elég jó. Majd milyen kedves komment után rájövök, hogy imádlak titeket, szóval semmi probléma!:D
      A nyilas megoldáson jót nevettem:D Tényleg tökéletes, ha máshol nem is (de valószínűleg) akkor itt biztosan..
      ~xx

      Törlés
  6. Nagyon jó :))
    Hamar köviit *-*
    Xx.

    VálaszTörlés
  7. Most különösen meghatott ez a rész. Annyira fájdalmas, annyira szomorú. Charlie egyedül marad, most már tényleg. Mindent és mindenkit elveszített. Elképzelni sem tudom, hogy hogyan tud így élni, hogyan tud felkelni reggel és új napot kezdeni. Hatalmas erő és kitartás van benne! Ezt tisztelem, még ha csak egy történet szereplőjéről van szó, akkor is. Talán ez több annál, sőt biztos vagyok benne.

    Örülök, hogy Alice elmondta, miért kerüli Charlie-t, a lánynak joga volt tudni. Szörnyű pillanat lehetett, hogy azt kellett hallania, hogy ő is magára hagyja.
    A magány, azt gondolom ez volt ennek a résznek a kulcsfogalma, vagy hogyan is fogalmazzam meg.
    A jelenet, amikor látta a fiúkat, nagyon megható volt. Látta Niall-t és a szerelem, a csodálat ellenére sem viselkedett őrült rajongó módjára. Annyira édes lélek!

    Egyet értek az előttem szólóval, nagyszerűen megírod ezeket a részeket. Imádom mindegyiket, velük együtt Téged is!
    Hálás vagyok, amiért olvashatom a történeteidet!

    Várom a folytatást!

    puszi, Cami

    VálaszTörlés
  8. http://missadelahun.blogspot.hu/p/koszonom-az-elso-dijamat-pille-cukornak.html Meglepi nálam! :)

    VálaszTörlés