2013. október 25., péntek

Nineteen letters to Niall


Niall sorra bontotta fel a leveleket… Ahogy a vonat közeledett az otthonhoz, úgy a levelek is közeledtek az utolsóhoz. 

Minden egyes boríték felbontása előtt azért könyörgött magában, hogy végre valami vidám dologról számoljon be a lány, ami majd megmagyarázza, miért is hagyta abba az írást. Charlie azonban egyre rosszabb dolgokról írt, és ő képtelen volt pozitívan látni a helyzetet. Egyszerűen érezte, hogy valami szörnyűség történt a lánnyal, mégis reménykedett benne, hogy téved. 

Mikor az ember azt kívánja, bárcsak tévedne… az az igazán rossz előérzet. Hiszen az emberek nem szeretnek tévedni. 

A kopasz fickó végre felállt, és kisétált a kabinból. A nő, aki leöntötte Niallt kávéval, néha együttérzően pillantott rá, amitől kezdte kínosan érezni magát. A mellette ülő magas férfi pedig folyamatosan pötyögött laptopja billentyűzetén. Feszült csend uralkodott, melyet csak a pötyögés és a papír zaja tört csak meg. A vonat monoton zaját már rég megszokta. 

Kedves Niall, 

Alice elment. 

Sikerült rávennem Janet, hogy elkísérhessem őket a repülőtérre, de szigorúan csak az ő felügyelete alatt. Alice utolsó alkalommal még elsírta magát, azt mondta, hogy hiányozni fogok neki. Nem akartam sírni, de visszatartani sem sikerült szóval mindketten könnyek között búcsúzkodtunk, mert biztosak voltunk benne, hogy soha többet nem láthatjuk egymást. S habár minden nap beszélgetünk a facebookon, nagyon hiányzik. 

Újra egyedül vagyok az iskolai szünetekben, a könyvtárban, vagy a lány mosdóban ebédelek. A legrosszabb az egészben, hogy mióta Alice elment, újra rám szálltak. Minden nap kigúnyolnak, amiért árva vagyok, nincs otthonom, minden nap megvernek, megaláznak. 

Ha az iskolában egyedül vagy, az egyet jelent azzal, hogy prédává váltál. Akinek nincsenek barátai, azoknak ellenségei vannak.”  

Niall természetesen nem tudhatta, mit él át Charlie. Noha ő maga sem volt igazán népszerű, azért nem verték meg, és nem közösítették ki. Voltak barátai, akik a mai napig mindennél többet érnek számára, igazi barátok, család. Egy gondoskodó anyuka, törődő apuka és bátyja, aki jó példát mutathat neki. S ha szülei el is váltak, neki volt családja, minden szeretetet megkapott, amire egy gyereknek szüksége lehet. 

A vele szemben ülő nő, még mindig bűntudatot érezhetett, mert mielőtt megkezdte volna szendvicsét, Niallt és az idegen férfit is megkínálta. Normális esetben lecsapott volna a lehetőségre, mert ki tudja mióta tartott már az út, és ő a pályaudvaron evett legutóbb, ezúttal azonban udvariasan elutasította az ajánlatot a magas férfihez hasonlóan. 

Nem volt éhes… 

Alice fotósorozatot készített az új házukról, és már a költözés másnapján elküldte nekem őket. Aztán minden alkalommal új képeket is küldött, amikor valami megváltozott. Minden nap elmeséli, hogy van a kutyája, milyen volt az iskola, és sok-sok képet is küld. Mindenről tudok, ami vele történik, mégis úgy hiányzik. 

Kicsit irigylem őt, amiért ilyen szép családja van, és körülötte minden olyan jól alakul. Szeretnék végre én is tartozni valahová, érezni azt, hogy szeretnek. Csak egy átlagos lány szeretnék lenni, egy átlagos családdal. Tökéletes lenne. Nem kell gazdagság, tehetség, hírnév vagy amire a többi ember vágyik, nem kell nekem SEMMI! Csak egy átlagos élet. 

Egy napon reggel szeretnék arra ébredni, hogy körülöttem is minden rendben van. Reggel kisétálni a konyhába, narancslevet tölteni a poharamba, és őszintén nevetni valaki viccein. Érezni a reggeli szalonna és rántotta illatát, hozzábújni valakihez, amikor éppen egy horror filmet nézünk. Aki átölel, ha félek. Tudom, hogy a családomat nem kaphatom vissza, de igazán nem gondolom, hogy ezt érdemlem. Buta voltam és önző, de képes vagyok másképpen csinálni, miért nem kapok egy esélyt? 

Néha abban reménykedem, hogy valaki végre mégis örökbe fogad. Tudom, hogy erre nincs sok esély, de jó lenne végre egy saját otthonban felébredni, ahol One Direction poszterek díszíthetik a falat – ha már te magad nem lehetsz ott – és úgy rendezhetem be a szobámat, ahogy csak akarom. 

Szeretnék néha éjfél után lefeküdni, mert ilyet itt nem lehet csinálni. Szeretnék korlátlan szabadidőt, telefont, kábeltévét, ahogy a többi gyereknek is van. Egy saját életet. 

Mikor leszek már végre nagykorú, hogy ezeket mind megszerezhessem? Ha más nem is szeret, legalább nekem engedjék, hogy szeressem magamat! Már megint önző vagyok… Napról napra egyre önzőbb vagyok, érzem, ahogy felemészt.” 

Charlie kirohanása abszolút nem lepte meg. Éppen olyan korban van, mikor szeretne szabad lenni, azt tenni, amihez kedve van, és az a ház lehetetlen szabályokkal korlátozza őt. Niall egy pillanatra elképzelte, amint megadhatja Charlienak, amire vágyik. Szerette volna haza vinni, bemutatni a családjának, hogy végre ő is megkapja azt a törődést, ami járna neki. Remélte, hogy még nem késő. 

Idegesen a hajába túrt, majd a vele szemben ülő fiatal nőre tévedt a tekintete, aki aggódva, talán már percek óta követhette mozdulatait. A nő fürkésző pillantásai még úgy is égették arcát, hogy az csak lopva mert néha rá nézni. Niall érezte, ahogy arca elvörösödik, de ügyet sem vetett sem rá, sem a nőre a továbbiakban. Legalábbis megpróbálta figyelmen kívül hagyni. 

Ma beszéltem Lolával, szerinte teljesen természetes, hogy így érzek. Azt mondta, ő is így gondolkodott az én koromban. Szerinte nem kell félnem, azt mondta engedjem el a rossz emlékeket és koncentráljak a jövőre, ha a jelen nem tetszik. Próbálom betartani, próbálok előre nézni. Egyelőre csak azt várom, hogy kijussak az otthonból, talán akkor majd minden rendbe jön. 

Sok szeretettel,
Charlie

Niall szokás szerint gondosan összehajtogatta a levelet, és visszacsúsztatta a borítékba. Mellette a magas sötét hajú férfi pontot tett egy mondat végére, hogy aztán lecsukja a laptopot, és kimért mozdulatokkal elhagyja a kabint. Csak Niall és az a fiatal nő maradt ott, aki egész idáig még próbálta leplezi érdeklődését a fiú iránt, de a férfi távozásával zavartalanul bámulta a továbbiakban. Ez feszélyezte Niallt, így nem keresete elő az újabb levelet, csak kinézett az ablakon. 

Növekvő kíváncsisága a levelek vége iránt egyre csak gyötörte, ami talán az arcára is kiült, mert a nő kisvártatva megszólította; 

– Jól vagy? – Niall zavartan megrázta a fejét, majd körül nézett a kabinban. Igen, a nő kétség kívül őt szólította meg.
– Persze – legyintett.
– Nem úgy nézel ki, de ha nem akarsz róla beszélni én nem erőltetem – emelte maga mellé kezeit a nő – Biztos szakmai ártalom.
– Szakmai?
– Tudod, pszichiáter vagyok, gyerekekkel foglalkozom leginkább – gyanakvóan mérte végig Niallt – Te vagy Niall Horan? – Niall sóhajtott és lehajtotta a fejét. Nem igazán örült neki, hogy a nő felismerte. – Ne aggódj, nem vagyok rajongó – mosolygott – Az egyik betegem volt az. Leveleket is írt neked, szegény lány – magyarázkodott a nő, mire Niall agyában beindult a vészjelző.
– Mi a neve?
– Charlotte.
– Charlie? 



29 megjegyzés:

  1. Waaaa*.* Uristeeen.*-* Köviiiiit.<3

    VálaszTörlés
  2. Ne, neee, nenenenene! Mindig a legjobb résznél hagyod abba, mit képzelsz magadról? Annyira, de annyira várom már, hogy a végére érjen, de nagyon lassan bogozódik csak ki. Őszintén, nem számítottam arra, hogy az a nő Charlie pszihológusa. Wow... Abbahagytam a csodálkozást, és mostmár még inkább várom a folytatást, mint eddig bármit... (talán a nyáriszünet az egyetlen kivétel, de ez gondolom evidens :D) Siess az írással, oké?
    xx Moo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj.. Elnézést!:D Tudod ez egy ilyen Dél-Amerikai marketing fogás.. Ha láttál már szappanoperát, akkor biztos ismered. Mindig akkor van vége a résznek, mikor a férj rányit a feleségére, amikor az mással hentereg:DD Nos itt is ez folyik.. Kíváncsiságban kell tartanom titeket, mert egy hét hosszú idő:D Örülök, hogy ennyire feltüzelt a rész.. Még a téli szünetnél is jobban várod? :o Azért a téli szünet is király, gondolj bele, ha be kéne menned abban a hidegben végig.. :o és akkor ugye ott a karácsony is! én imádom a karácsonyt:D
      Sehová sem kell sietnem, mert úgyis csak a jövőhéten jön. Hidd el, már rég feltettem volna az összeset, ha nem találom ki ezt a buta korlátozást. De az ember legalább a saját szabályait tartsa már be, nem igaz?:DD
      ~xx

      Törlés
  3. ahahahahaaaaw.. :333 imádom, és még sosem éreztem, de ha vége lesz a blognak, nem fog számítani, hogy szomorú lesz vagy nem.. akkor is tökéletes lesz!! :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megkönnyebbültem:D Legalább egy ember tutira nem fog kinyírni bármi legyen is a vége:D Köszönöm!
      ~xx

      Törlés
  4. A betege VOLT?! Ugye ez nem AZT jelenti?
    amúgy imádtam a részt, nagyon szép és különösen szépen írsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. volt.. Az "az" pedig.. hát ki tudja:D Talán igen talán nem. Vagy akár azt is írhatnám, hogy igen, azt jelenti, mert az az, nálam jelenthet más azt is. szóval könnyen lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett:D (ma jópofa hangulatom van, kár, hogy nem vagyok jópofa:DD) Köszönöm, örülök, ha tetszik, és írtál!:D
      ~xx

      Törlés
  5. Mi a fasz??? úristen...most kész vagyok....pont a kabinban ült a pszichiátere????? :O bocsáss meg nem tudok többet írni, sajnálom ez fantasztikus :O :D

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem mások nem tanulják el az efféle szóhasználatot, szándékosan kerülöm, egyébként én is ismerem:D (gondolom sejted)
      oké, ma te nyerted meg a "ki lepődött meg legjobban" díjat:D
      ~xx

      Törlés
  6. Ooooo!!! Azt a *****!!!! De jooo! Kérlek éljen még Charlie! Én lehet akkor jobban kiakadnék, mint Nialler :(( Ajj mindjárt vége és mégsem tudok semmit a végéről... Ugyanakkor már csak 2 rész van... CSAK KETTŐ!!!! Nem akarom hogy vége legyeen!!! :'(( <3
    Szilvixxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy nem tudod előre a végét.. milyen unalmas lenne. Biztos nem is olvasnátok:D De hamarosan eljön a pillanat, és Tádáá, minden kiderül! Köszönöm!
      ~xx

      Törlés
  7. Kopp.
    Csak ennyi.
    Egyszerűen leesett az állam, az adott ilyen csodás hangot. Le vagyok nyűgözve, erre aztán tényleg nem számítottam!
    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a folytatás, csak azt nem tudom, hogy mégis hogy a jó égbe bírom ki jövő hétig. Ez legyen az én gondom, legrosszabb esetben nem lesz semmi körmöm :)
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem valahogy kibírod, mert lassan vége:D Örülök, hogy ez ekkora meglepetést okozott:D Az állad hangja pedig kifejezetten tetszetős! Köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
    2. Szia!
      Kaptál tőlem egy díjat! :)
      http://shesnextdoor.blogspot.hu/p/dijak.html - a tizenharmadik díj alatt találod.
      Várom a következő bejegyzést!
      Bia

      Törlés
  8. Hát wow!
    A legutolsó dolog amire gondoltam volna,hogy Charlie pszichológusa az ügyetlen nő.És azt mondta hogy az egyik betegem is AZ nem pedig az VOLT,úgyhogy akkor Charlie még valószínűleg él...Hihetetlen hogy két hét és vége ennek az egésznek.Már olyan régóta olvasom,furcsa lesz nélküle.Ez a rész szerintem különösen megható volt,és ezek a levelek újra meg újra ráébresztenek hogy milyen rohadt kevés prlblémám és kurva jó életem van Charlie-éhoz képest.Remélem kap egy második esélyt,mert nagyon megérdemli.
    Most végre volt időm írni de már iszonyatosan fáradt vagyok,mert most értem haza.Viszont jövőhéten se biztos,hogy időben írok...mindig elhatározom,hogy most írlk aztán nincs rá idő.Nagyon jó a gimi,meg imádom,de minden nap vmit csinálnom kell és egyre fáradtabb vagyok.Kicsit jó lesz végre feltöltődni a szünet alatt...
    Szilvi <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, nagyon örülök, hogy még a gimi, meg a megváltozott körülmények ellenére is írsz. Nagyon köszönöm! Megható, hogy mennyire jól értelmezed ezt az egészet, mármint az életedet, és mindent, amiről az emberek azt hiszik, hogy rossz.. Átértékeled. Ráadásul még az is boldoggá tesz, hogy sikerült meglepetést okoznom:D
      Egy pillanatra sikerült becsapnod, de kikerestem azt a részletet, és igaz, hogy a mondat utolsó tagja "az", de a furán kitekert mondatszerkezeteimnek hála helyet kapott benne a volt szócska is. Eredetileg a mondat így hangzik; "Az egyik betegem volt az." - Na, majd ha vége, ajánlani fogom az ez után következő blogomat(még nem jelentettem be hivatalosan), mert annak is kelleni fog az olvasó, neked meg pont űr marad majd a szívedben a levelek után, hát pont kapóra jön!;D Köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
  9. Drága Annie!
    A rengeteg iskolai teendőm miatt a szabadidőm vészesen korlátozva lett, emiatt nem írtam korábban az újonnan felkerült részek alá. Tudnod kell hogy már lassan 1 hónapja nem került fel új rész a blogomra, pontosan az időhiány miatt, de minden héten izgatottan vártam Charlie új leveleit. Ezek kis apróságok az életben, talán... De nekem mégis erőt adnak túljutni a hét legszörnyűbb napjain is. Megfogott az írás. Nem csak azért mert ehhez hasonlót még sosem olvastam, hanem azért is mert úgy érzem hogy teljesen beletudom élni magam a sorokba. Ez pedig csakis annak köszönhető, hogy ilyen tehetséges Írónő vagy. Gratulálok!:)
    Bár minden egyes részt rettenetesen várok, az utóbbi hetekben csak fokozódott ez az izgalom. Most hogy Niall minél közelebb kerül az utolsó levélhez- és reményeim szerint Charlie-hoz is-, minden egyre izgalmasabb. Talán nem hiszed el, de a 19. levél végén tátott szájjal bámultam a monitort. Megrémiszt hogy a nő múlt időben beszélt Charlie-ról, mégis reményt ad hogy Niall megtalálja a hozzá vezető utat. Hiszen ha a nő korábban kezelte Őt, most is rendelkezhet információval a hollétéről, nem igaz?:) Tegnap volt a névnapom, és köszönöm Neked ezt az ajándékot. ^^
    Kérlek, ne sokáig várass minket az új résszel. Szükségünk van rá. Én már legszívesebben injekciókkal adagolnám be az ereimbe mindet, minden egyes nap.
    Lots of love, Dream ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dream,
      Emlékszem rád, hogy te vagy az, akinek már válaszoltam üzenetben is a facebookon:D Ez kissé enyhíti a bűntudatom, amiért csak most tudtam válaszolni. Nagyon köszönök minden egyes szót, és hogy időt szántál rám mégis!
      ~xx

      Törlés
  10. Kedves Annie!
    Nem szoktam megjegyzést írni, de fel vagyok iratkozva, csak csendben lapulok és olvasok, de most azért írok megjegyzést, ha már nem sokára vége a blognak. Mikor a legelső részt olvastam a blogba tudtam, hogy a kedvencek közt lesz mert soha életemben nem olvastam ilyen jó blogot. Meglepő milyen fordulatok vannak egy-egy részben. Remélem Niall megtalálja Charlie-t és boldogok lesznek. Remélem egyszer egy könyvet is kifogsz adni mert nagyszerűen írsz és megérné. :) Nem gondoltam volna, hogy pont Charlie volt pszichiátere ül majd egy kabinba Niall-lel. Akkor kezdtem sejteni, hogy köze van Charlie-hoz a nőnek mikor mondta, hogy gyerekkel foglalkozik. Remélem hamar hozod a következő részt. Nagyon várom! :)
    Üdv: E.J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves E.J.,
      Örülök, hogy ennek ellenére mégis időt szakítottál, és írtál. Jól esik, és nagyon köszönök minden egyes szót. Örömmel tölt el, hogy szerinted ilyen jó a blog, s bár nagyon jól esik, nem hinném hogy az én tudásommal bármi jót ki tudnék adni:D
      ~xx

      Törlés
  11. Kedves Annie!
    Szinte minden egyes levélhez hagytam megjegyzést. Néhol hosszabbat, néhol rövidebbet. Most úgy érzem, hogy le kell írnom neked mindent. El is kezdem..
    Amikor rátaláltam erre a blogra, teljesen beleszerettem. Azonnal feliratkoztam és minden egyes nap néztem, hogy fent van-e a következő rész. Volt olyan is, hogy semmi időm nem volt és konkrétan öt (!!) levéllel voltam elmaradva, amit egyszerre olvastam el, aztán csalódnom kellet, mert nem volt tovább..
    Most itt van a tizenkilencedik levél. Hamarosan vége, és minden egyes levél érkeztével és olvasásával gyülekszik bennem az a rossz érzés, hogy már csak néhány rész.. Már nincs sok.. És azt is érzem, hogy nem lesz happy end. Ne kérdezt, hogy miért, magam sem tudom. Talán mert egy ilyen szomorú történetnek túl nagy fordulat lenne egy boldog vég? Lehet.. De.. én szeretném, ha minden rendben lenne! Ha Charlie találkozhatna Niall-el, ha boldogok lennének, ha Charlie végre mosolyogna, nevetne és.. és nem lenne egyedül!
    Elmondhatatlanul várom a következő pénteket, mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, de azért remélem, hogy lassan fog eltelni a következő hét, hogy később legyen vége ennek az egésznek..
    Szeretettel, ~É.M. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ~É.M.,
      Öt rész után még elolvastad volna a többit is? Egy hős vagy!:D
      Sajnos nem írhatok túl sok mindent válaszul. Nem mondhatom el, hogy mi lesz a vége:D Viszont nagyon-nagyon köszönöm, hogy mindig írtál, és írsz még most is!:D
      ~xx

      Törlés
  12. Na ezért utálok lemaradni...
    Ráadásul végig a vonaton ül... Nagyon cuki volt szerintem a kis olasz csajszi, aki próbálta felkelteni a figyelmét. Megértem. Nehéz dolog tinédzserként szeretni valakit halálosan, aki totálisan elérhetetlen, Aztán buff, ott van a fülkében. Ez cuki.
    De nem ez a lényeg, hanem a levelek.
    Sokszor szóba kerül, hogy valószínűleg azért kelendő, mert azonosulni lehet Charlie-val. Hát nem mindenki. Nagyon édes, és aranyos, de az ő története megint csak egy olyan nagyon szenved mindentől, és állandóan rossz történik vele. Én is biztos belezúgnék a leveleibe, mint Niall. Nem igazán tudom, mit írhatnék róla. Én mindig csak kíváncsi vagyok, hogy mi van, mi lesz, de igazán nem is tudom.... Csak egyszerűen szeretem olvasni őket. Szerintem ennyi elég. :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha előttem ott ülne, én biztos halott lennék. Talán jobb, amíg teljesen elérhetetlen. Ja, és biztos akkor kerülne oda, mikor teljesen bénán nézek ki, és tutira felém sem nézne. Inkább ne is kerüljön oda a semmiből:D
      Az nem biztos, hogy ténylegesen rossz dolgok is történnek vele. Lehet, hogy ő olyan dolgokat is kudarcnak, és szenvedésnek él meg, amik neked viccesek. A leveleket ő írja az ő szemszögéből, és lássuk be, hogy nem egy pozitív felfogású ember.
      Valószínűleg örökbe fogadnám (csak akarnám), ha ilyen leveleket kapnék valakitől.. annyira megsajnálnám...
      ~xx

      Törlés
  13. Köviit megtalállak am nem. Imádom a fejiket. Mindet megsirattam nagyon jo kövit

    VálaszTörlés
  14. Ohgod.
    Hogy lehet így abba hagyni egy részt? :DD <3
    A rész végén nagyon nem tetszik ez a múlt idő. "...Az egyik betegem volt az." Annyira kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Soha nem azok történtek a levelekben, amiket én gondoltam, tehát biztos, hogy leesett állal fogom olvasni az utolsó két levelet. :D
    Vagy megtalálja, és Happy End, vagy kiderül, hogy baja esett Charlie-nak és...akkor viszont bőgni fogok, az biztos.
    So...I-M-Á-D-T-A-M. Mint mindegyiket. :DD Nagyon várom a pénteket. ^^ <33 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészen egyszerűen.. csak írsz, és azután nem írsz hozzá többet:D
      A múltidő az múlt idő. Lehet, hogy rossz dolog előjele, de az is lehet, hogy van rá magyarázat.. Nem is tudod, mekkora öröm, hogy kiszámíthatatlannak tartod:D Köszönöm:DD
      ~xx

      Törlés